感謝祭 Thanks giving day

昨日はたくさんの人が参加してくださいました。

A lot of people who are related to Akame No Okome joined thanks giving party.
 みんなで餃子。

We made Gyoza and ate them with rice and miso soup.
 Sちゃんにわらあみも教わりました。
みなさんに感謝!
ほんとうにありがとうございました。

My friend S fought us haw to make straw work.
We had a fan time.
Thanks for everyone.
 今日はようやく田んぼの田起こしをしました。

Today, I cultivated a rice field.
今年は緑肥と草抑えの実験をしてみようとヘアリーベッチの種をまきました。
さて、結果はどうなるでしょうか。
楽しみです。

And sawed seed in the field.
This seed may be natural manure and reduce other weeds.
I'm looking forward to find this result.


Takao

0 コメント :

コメントを投稿

 

アーカイブ

メールにおとどけとは

あかめのおこめの記事がメールに届きます。詳しくはこちら